Vegeta je predstavila novu ambalažu, prvi put nakon deset godina, na sajmu REWE Für Sie 2024. u Kölnu.
Ovaj hrabar dizajnerski potez dolazi 30 godina nakon posljednjeg velikog redizajna iz 1994. godine. Novi izgled osmislila je ugledna britanska agencija BrandOpus, što predstavlja značajan iskorak u modernizaciji vizualnog identiteta svjetski poznatog brenda.
Njemačka u fokusu
“Strategija usmjerenosti na tržište zapadne Europe već je u prvih šest mjeseci dala rezultate pa je upravo u Njemačkoj zabilježen izniman rast prodaje. U odnosu na isto razdoblje lani u segmentu Prehrane prihodi od prodaje na tržištu Njemačke rasli su čak 78,4 posto, čemu je najviše doprinijela Vegeta.
Njemačka je u fokusu poslovanja Podravke i u narednom razdoblju te je jedno od najvažnijih tržišta Vegete zbog čega je upravo to tržište izabrano kao prvo na kojem će se pojaviti čuveni Podravkin brend u novom izdanju”, ističu u Podravki.
BrandOpus
Elementi dizajna Vegete izmijenjeni su tako da naglase najprepoznatljivije: kuhara, tipografiju i plavu boju. Boja na ambalaži i tipografija nisu se mijenjale, već je logotip Vegete čišći i moderniji. Neizostavan lik, Vegeta kuhar, pojednostavljen je te mu je dodan poljubac.
Još jedna promjena jest uvođenje elementa mužara sa sastojcima Vegete. Na taj je način Vegeta odmah smještena u svoje prirodno okruženje, kuhinju, i vizualno odražava sastav proizvoda, tumače u Podravki.
Projekt redizajna Vegete realiziran je u suradnji sa svjetski poznatom agencijom za strateški marketing BrandOpus sa sjedištem u Londonu. BrandOpus posluje diljem svijeta i ima ekspertizu osmišljavanja dizajna koji će biti privlačan na različitim tržištima: od Njemačke preko Hrvatske do Australije.
Novi život
„Bilo nam je zadovoljstvo surađivati s Podravkom na redizajnu Vegete koja ima status ikone. Tijekom razvoja novog dizajna željeli smo zadržati sve karakteristične i prepoznatljive značajke te im udahnuti novi život i značenje.
Novi dizajn odražava našu želju da Vegeta ima značajnu ulogu u kuhinjama potrošača diljem svijeta i da im pomogne pokazati najbolje od sebe u svakom jelu koje pripremaju“, ističe direktor agencije Daniel Wegrzyn.
Novi dizajn Vegete prvo će se naći na policama u Njemačkoj
Nakon predstavljanja na sajmu, Vegeta u novom ruhu naći će se na policama njemačkih trgovina, a u hrvatskim trgovinama potrošači će ju moći pronaći početkom 2025. godine.