Novi krčki most imat će dva kata, njime će prolaziti auti i vlakovi

Vlada planira pokrenuti projekt izgradnje drugog mosta za otok Krk. Hrvatske autoceste objavile su otvoreni natječaj za izradu studijske i prometne dokumentacije do lokacijske dozvole za novi most Krk s pripadajućim cestama. Projekt obuhvaća izgradnju cestovnog i željezničkog mosta koji će doseći do novog lučkog terminala u Omišlju, čija izgradnja tek predstoji.

Iako je projekt već unaprijed predviđen u prostornom planu Primorsko-goranske županije, Hrvatske autoceste sada su raspisale natječaj kako bi privukle tvrtke zainteresirane za izradu studijske dokumentacije, uključujući studiju utjecaja na okoliš (SUO) i druge dokumente nužne za dobivanje lokacijske dozvole. Trošak ovog dijela projekta procjenjuje se na do 600.000 eura.

Prema planu, sljedeće tri godine bit će posvećene izradi SUO i drugih dokumenata, dok će se zatim, prema procjenama HAC-a, najmanje dvije godine posvetiti izvođenju samih građevinskih radova.

Ministar prometa i potpredsjednik Vlade, Oleg Butković, ističe da je gradnja drugog mosta unaprijed planirana te da će postati još važnija s izgradnjom kontejnerskog terminala u Omišlju. Postojeći most Krk i dalje će ostati u funkciji, ali će biti znatno rasterećen novim mostom.

Boris Huzijan, predsjednik uprave HAC-a, pojašnjava da će u fazi pripreme dokumentacije biti utvrđena vrsta konstrukcije novog mosta, koji će biti dvoetažni – cestovni gornji sloj i željeznički donji sloj mosta. Izgled novog mosta još nije unaprijed definiran, a trasa će biti južnija od trenutne spojne ceste, ne prelazeći preko otoka Sv. Marko.

Sveukupno, projekt se očekuje da će trajati najmanje pet godina, uključujući i fazu gradnje, a procjene su da će sami građevinski radovi krenuti tek nakon perioda od tri do pet godina.

Podijeli objavu